piątek, 20 listopada 2015

MAGIC

“And above all, watch with glittering eyes the whole world around you because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who don't believe in magic will never find it.”
                                                                    -Roald Dahl-



Hi my friends !I am delighted to be back with my new project for Creative Embellishments . Today I would love to show you my Magic Canvas . I want to create exotic magic garden with lots of flourish and flowers.
 Witam wszystkich serdecznie ! Chciałabym wam pokazać dzisiaj  mój nowy projekt -Magiczny Blejtram. Chciałam stworzyć magiczny , egzotyczny ogród z dużą ilością kwiatów.



I start by covering canvas with black gesso. I have added some modelling paste through the flourish stencil. After drying I applied a thick layer of crackle paste in the corner . I embossed  flourish chipboards with black embossing powder . My next step was to add all different embellishments . Some metal and paper flowers , lovley rose from skull flair set  , metal clock parts  and beautiful lizard .
Zaczęłam od nałożenia czarnego gesso na blejtram. Następnie używając kwiatowej maski i pasty strukturalnej stworzyłam dodatkowe kwiatowe elementy.Na tekturki pnączy nałożyłam czarny puder do embossingu .Używając gel medium zaczęłam przyklejać wszystkie dodatki.Papierowe i metalowe kwiatki , części zegarków ,  guzik z różą, oraz przepiękną jaszczurkę .



The hot hexagon panel  was painted with Black Gesso and gold , blue mica powders.To create more texture I immediately sprinkled  some Micro Beads . I covering everything with black gesso .Then I begin to spray  everything  with mica powders and water .  Dry with a heat tool in between sprays.
Kolejne tekturki pomalowałam czarnym gesso i nałożyłam mikę w pudrze w kolorze niebieskim i złotym.Aby dodać więcej faktury dorzuciłam mikrokuleczki oraz gazę . W ostatnim etapie na wszystkie elementy nałożyłam czarne gesso , a następnie zaczęłam nakładać kolory . Do pustych atomizerów wsypałam mikę w proszku( blue , gold, purple) i dolałam wody . Powstały piękne mgiełki , które po nałożeniu na czarne gesso stworzyły metaliczny efekt.




I also did cabochon with some glitter and mysterious girl from Nicoletta Ceccoli painting.
Stworzyłam także kaboszon z dodatkiem brokatu oraz zdjęciem tajemniczej dziewczynki z obrazu Nicoletty Ceccoli.



So that’s it! Hope you like it and see you soon for another  project with the fabulous Creative Embellishements products!
To już wszystko!Mam nadzieję ,że spodobał wam się mój projekt z dodatkiem cudownych tekturek od  Creative Embellishments .

I'd like to join in to some awesome challenges:

November Challenge #36 - Believe in magic


MMW#9: ANYTHING GOES

Wyzwanie diabelskie z 'od A do Zet'

13 komentarzy:

  1. Dziękujemy za udział w diabelskim wyzwaniu z "od A do Zet".
    Praca naprawdę magiczna! Połączenie wszystkich detali oraz dodatek kolorów sprawia wrażenie wejścia do tajemniczej krainy :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic piece of work, love the overall effect of the gesso and mica

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny projekt, pełen magii :) Bardzo podoba mi się metaliczny efekt. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful.
    Mica powder in water stick to the art?
    Or you need glue or anything else

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful.
    Mica powder in water stick to the art?
    Or you need glue or anything else

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Thank U:) I mix with water and it stick to the art But in the last step I used fixative.here are video how U can use mica
      http://tworzysko.blogspot.com/p/art-files-art-ingredients.html?m=1

      Usuń
  7. Bardzo tajemnicza praca, też uwielbiam mgiełki na ciemnym tle i Nicolettę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń